news-img

Publicēšanas datums: 12.08.2019.

Izvingrinām krūtis

  • Lai stiprinātu krūšu muskulatūru, der jebkurš vingrinājums ar atspiešanos. Apgulies uz grīdas uz vēdera un pumpējies - saliec un iztaisno rokas. Vari atbalstīties uz ceļiem vai pamēģini atspiesties stāvus pret galdu vai vannas malu. 
  • Sēžot vai stāvot saliec kopā plaukstas kā lūgšanā tā, lai elkoņi būtu krūšu līmenī. Ar spēku saspied plaukstas kopā 5-16 sekundes, tad atslābinies, atkārto -10 reizes.
  • Līdzīgi kā iepriekšējā vingrinājumā, tikai šoreiz plaukstas ar pirkstiem saāķē kopā. Ar spēku velc vienu delnu prom no otras (elkoņi paliek kopā) 5 sekundes, tad atslābinies un atkārto vingrinājumu 10 reizes.
  • Paņem divas palielas, vienāda izmēra grāmatas. Nostājies taisni, kājas plecu platumā, iztaisno priekšā rokas ar plaukstām uz augšu, uz tām paņem grāmatas. Virzi rokas uz sāniem un vienlaikus celies pirkstgalos, tad virzi rokas atpakaļ sākuma stāvoklī un nostājies uz pilnas pēdas. Atkārto šo vingrinājumu 15-20 reizes ik dienas, tas nāks par labu ne tikai krūtīm, bet nostiprinās arī roku muskulatūru.
  • Paņem divas minerālūdens pudeles vai hanteles, kas ir vismaz 1 kg smagas. Apgulies uz muguras un, turot pudeles katru savā rokā, novieto taisnas rokas tieši virs krūtīm un nolaid lejā uz sāniem tā, lai krūškurvis atvērtos un krūšu muskuļi pastieptos, pēc tam atkal saliec kopā virs krūtīm. Atkārto 20 reizes.

Kāds būs rezultāts?
Noteikti krūtis kļūs stingrākās, tomēr nevajag gaidīt krasu krūšu izmēra palielināšanos, jo vingrojot tiek attīstīti un nostiprināti muskuļi, taču krūšu tvirtumu nosaka ādas un saišu elasticitāte.

Žurnālam ''100 Labi padomi'' iesaka ''Veselības centrs 4'' Rehabilitācijas nodaļas fizioterapeite Lolita Keberga.

Saistītas ziņas

news-img
24.03.2020.

Infektoloģe: ''Lai pasargātos no saslimšanas, pēc iespējas jāizvairās no kontakta ar cilvēkiem un uzturēšanās publiskās vietās''

news-img
25.03.2020.

Roku kopšana pastiprinātas mazgāšanas un dezinfekcijas apstākļos

news-img
16.03.2020.

PACIENTU IEVĒRĪBAI!

news-img
31.03.2020.

Vērts izmēģināt! Pretiekaisuma diēta

news-img
23.03.2020.

Skaistuma plāns

news-img
20.03.2020.

Vēnas un grūtniecība

news-img
20.03.2020.

Jaunietes āda

news-img
20.03.2020.

Nepatīkami! Lūpas sausas, sprēgā, plaisā

news-img
20.03.2020.

Kad ārsts saka – jums fiziski nekas nekaiš. Kā sastapties ar sevi un savām emocijām?

news-img
16.03.2020.

Tā nav lieliska dzimumdzīve, bet apgrūtinoša slimība. Būtiskākais par nimfomāniju

Visas ziņas