news-img

Publicēšanas datums: 15.11.2020.

Pastaiga ir dabiskākais veids, kā pilnībā nodarbināt savu ķermeni

Laikā, kad attālinātais darbs daudziem cilvēkiem kļuvis par normu, nereti arī ikdienu kustību apjoms sarūk. Tas tāpēc, ka vairs nav nepieciešams mērot ceļu uz darbu un atpakaļ, jo darbs ir mājās, dažu soļu attālumā. Tomēr fiziskai un emocionālai veselībai kustības ir nepieciešamas, skaidro ''Veselības centrs 4'' fizioterapeite Lolita Keberga

Tiem, kuriem patīk vingrot, tas jādara vismaz trīs reizes nedēļā, un šai nodarbei jāvelta 30-40 minūtes.

Tāpat neatsveramu labumu savam ķermenim ikviens var sniegt, vienkārši pastaigājoties. Minimālais soļu apjoms dienā ir seši līdz desmit tūkstoši soļu un tā ir apmēram stundu gara pastaiga.

''Tas ir visdabiskākais ko mēs vispār varam darīt, un pastaigas laikā iesaistās viss ķermenis un tieši ķermeņa diagonāles. Paātrinot tempu un ejot pastaigā pa mežu, kur jāiet pa pauguriem augšā un lejā, mēs ķermeni varam vēl vairāk noslogot:

  • Ja mēs vēzējam rokas, tad mēs iesaistām ķermeņa augšdaļu.
  • Ja mēs soļojam lieliem, platiem soļiem, tad mēs iesaistām ne tikai kājas, bet arī ķermeņa jostas daļu 

''Protams, ja pastaiga notiek svaigā gaisā, tad pievienotā vērtība ir skābeklis, kas ir tik ļoti vajadzīgs ik katrai cilvēka šūnai. '' skaidro fizioterapeite.

Vairāk lasiet ziņu portāla ''Lsm.lv''

Saistītas ziņas

news-img
23.11.2020.

Vingrinājumi kāju vēnu veselībai

news-img
20.11.2020.

Kā mainās sievietes āda grūtniecības laikā?

news-img
12.11.2020.

Peldēšanās visas sezonas garumā

news-img
12.11.2020.

Podiņa gudrību apgūšana

news-img
12.11.2020.

Kas ir kolikas?

news-img
12.11.2020.

LU profesora pētījums norāda uz aptaukošanās ietekmi uz Covid-19. Pārbaudies!

news-img
10.11.2020.

Rudens laika apstākļi apdraud redzi

news-img
09.11.2020.

Kas ir monodiēta?

news-img
09.11.2020.

Ko mūsu kuņģim nodara pretsāpju medikamenti?

news-img
04.11.2020.

Pīpējamie vitamīni

Visas ziņas