news-img

Publicēšanas datums: 23.11.2020.

Vingrinājumi kāju vēnu veselībai

Papildini kompresijas terapiju ar vienkāršiem treniņiem mājās

Šie vingrinājumi palīdzēs gan profilaktiski, ja Jums nav vēnu problēmas, kā arī kalpos kā izcils papildinājums kompresijas terapijai.

VINGRINĀJUMI

1.VINGRINĀJUMS

1 35f7fa06 0b1b 4355 9c6d 31a6700734c1

Šis ir iesildīšanās vingrinājums. Soļojiet uz vietas, virzot elkoni pretīm pretējās kājas celim. Nesasprindziniet rokas. Vingrinājumu atkārtojiet 20 reizes.

2.VINGRINĀJUMS

2 1b40a9b1 7277 46c9 8c37 5c1ca77765a5

Nostājieties tā, lai abas kājas ir plecu platumā. Paceliet vienu kāju, kā redzams zīmējumā un ar nostieptu pēdu ''zīmējiet'' ciparu 8. Atkārtojiet vingrinājumu 5-10 reizes ar katru kāju.

3.VINGRINĀJUMS

3 a4d385d5 4c65 4883 bb5f 4db2450597f8

Šim vingrojumam nepieciešams stabils paaugstinājums, piemēram bieza grāmata. Novietojiet grāmatu uz zemes, nostājieties uz tās uz pirkstgaliem un izstiepieties uz augšu, lēnām nolaižoties, pieskarieties ar papēžiem pie zemes. Atkārtojiet vingrinājumu 15 reizes.

4.VINGRINĀJUMS

4 eb064eb1 fa79 4926 a1b2 6a5fc2a2b3fd

Apgulieties uz muguras, rokas novietojiet gar sāniem pie zemes. Paceliet kājas un veiciet apļveida kustībās tā kā braucot ar velosipēdu. Vingrinājumu veiciet aptuveni 30 sekundes

5.VINGRINĀJUMS

5 61ea60c6 a85c 46db afbf 29966c136a6f

Apsēdieties uz stabila krēsla ar taisnu muguru. Vingrojumam nepieciešama maza cieta bumbiņa, derēs, piemēram, tenisa bumbiņa. Ar pēdu piespiediet bumbiņu pie zemes un velciet to pa apli pulksteņrādītāja virzienā. Veiciet vingrojumu ar vienu kāju un tad ar otru, aptuveni 40 sekundes.

6.VINGRINĀJUMS

6 6d5f0e46 c078 40fd b6ea 2c08460381a0

Apsēdieties uz stabila krēsla ar taisnu muguru. Vingrojumam nepieciešams papīra dvieļu rullis vai pudele. Kāju priekšā uz zemes novietojiet rulli vai pudeli, novietojiet pēdu uz priekšmeta un veiciet lokveida kustību uz priekšu un atpakaļ tā, lai brīdī, kad kāja ir tuvāk ķermenim uz priekšmeta atrastos pirkstgali un brīdī, kad kāja ir tālāk no ķermeņa uz priekšmeta atrastos papēdis. Izpildiet vingrinājumu 15 reizes.

7.VINGRINĀJUMS

7 038720a7 ffc4 41f6 bfa5 5afc96acbd10

Šim vingrojumam nepieciešama fitnesa lenta vai vingrošanas gumija. Apgulieties uz muguras, paceliet kāju kā redzams zīmējumā, kāju ieguļot fitnesa lentā, tad neatlaižot lentu iztasnojiet lentu, otra kāja paliek pie zemes. Atkārtojiet vingrojumu 15 reizes ar katru kāju.

8.VINGRINĀJUMS

8 6c4ce921 fa83 4061 a1f3 45f06b1f217f

Šim vingrinājumam nepieciešams spilvens. Apgulieties uz muguras un novietojiet kājas uz spilvena. Atbrīvojiet kājas. Nepaceļot kājas no spilvena stiepiet pirkstgalus uz sejas pusi, vienu kāju un tad otru. Izpildiet vingrinājumu 15 reizes ar katru kāju.

9.VINGRINĀJUMS

9 5fb52cd5 df40 4a00 af7a 7b2ba9753a86

Nostājieties taisni uz pilnas pēdas, pacelieties pirkstgalos, pastiepieties, tad lēnām atgriežaties sākuma pozīcijā. Atkārtojiet vingrinājumu 15 reizes.

10.VINGRINĀJUMS

10 23c70ffa 4df5 4372 a742 0e777bddac7e

Apsēdieties uz krēsla ar taisnu muguru. Novietojiet pēdas uz zemes nelielā lenķītī, kā redzams zīmējumā. Celiet pirkstgalus uz augšu, vispirms vienu kāju un tad otru. Kustības veiciet lēnām. Atkārtojiet vingrinājumu 15 reizes ar katru kāju.

Vairāk meklē un uzzini Dynasty.lv

Saistītas ziņas

news-img
15.01.2021.

Kā cīnīties ar sausiem matiem?

news-img
14.01.2021.

''Veselības centrs 4'' plaši pieejami NVD pakalpojumi

news-img
13.01.2021.

Nomierinošie līdzekļi

news-img
13.01.2021.

Uztura bagātinātāji skaistumam

news-img
12.01.2021.

''Veselības centrs 4'' par pacientu veselību rūpējas drošā vidē

news-img
11.01.2021.

Organisma atslodzes diena

news-img
11.01.2021.

Vēnu operācija

news-img
11.01.2021.

Kolonoskopija

news-img
07.01.2021.

Kāpēc veikt tauku sasaldēšanu?

news-img
07.01.2021.

Kā izvēlēties lubrikantu?

Visas ziņas