Pamatinformācija

Sniedz ģimenes ārsta pakalpojumus, konsultē par darba vides kaitīgo faktoru izraisītām slimībām un arodslimību noteikšanas kārtību.

Veikt pierakstus pie speciālistes var arī telemedicīnas vietnē piearsta.lv

Sniedz apdrošināšanas kompāniju apmaksātus un maksas pakalpojumus.

Izglītība un darba pieredze

2016-

SIA ''FN Serviss'' mācību centra ''Drošība'' lektore pēc izstrādāta mācību materiāla par arodveselību

2015

LLU Mūžizglītības centrs, Profesionālās izglītības pedagogu pedagoģiskās pamatizglītības programma

2014

SIA ''Salvum TD aprūpe un izglītība''– teorētiskā un praktiskā profesionālās pilnveides izglītības apmācību programma, lektore

2012-

SIA ''Veselības centrs 4'' Arodveselības nodaļas metodiskā vadītāja

2008-

Ģimenes ārsts, arodveselības un arodslimību ārsts SIA ''Veselības centrs 4''

2000-2008

SIA ''Augstceltne'' medicīnas kompleksa vadītāja

1991-2000

Rīgas rajona poliklīnika, Terapijas nodaļas vadītāja

1999

Ieguvusi arodveselības un arodslimību ārsta sertifikātu

1998

Ieguvusi ģimenes ārsta sertifikātu

1995

Ieguvusi internista sertifikātu

1987-1988

Internatūra ātrās palīdzības ārsta specialitātē Rīgas 1. pilsētas ĀMP klīniskajā slimnīcā ar padziļinātu apmācību kardioloģijā, klīniskajā kardiogrāfijā

1984-1992

Rīgas ĀMPS kardioloģiskās brigādes ārste

1978-1984

Rīgas Medicīnas institūts, Ārstniecības fakultāte, absolvēts ar izcilību

Papildinformācija

  • Latvijas Ārstu biedrības biedre
  • Latvijas Ģimenes ārstu asociācijas biedre
  • Latvijas Internistu biedrības biedre
  • Latvijas Arodslimību ārstu biedrības biedre

Filiāles, kurās pieņem pacientus

Atsauksmes

Vēlējos pateikties gan VC4 administratorēm, gan ārstiem arodveselības nodaļā, jo viņi savu darbu darīja ne tikai profesionāli un kompetenti, bet arī sirsnīgi un cilvēcīgi. Šķiet, ka tā tam būtu jābūt, bet ne visur sastopamies ar tik patīkamiem darbiniekiem. Pieļauju, ka arodveselības nodaļā garas cilvēku rindas nav reta parādība, taču ņemot vērā cilvēku gūzmu, viņi tāpat paspēja gan pasmaidīt, gan laipni pastāstīt to, kas pacientam jāzina. Katram cilvēkam darbinieki izrādīja gan sapratni, gan iejūtību, līdz ar to ne reizi neizskanēja neapmierināts vārds no pacientu puses. Labs vairo labo! Paldies!

Arodveselības nodaļas klients
Pieteikties